29-Oct-2024, 10:15 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Oct-2024, 10:23 PM door Arend-Jan.)
Bij mij is het tempo er nu wel uit hoor. Pikkedonker, miezerregen en dan de koplampen van tegemoetkomende autos: ik zie dan te weinig om dan nog hard te rijden.
M'n ruitenwisser helpt wel iets, maar het blijft behelpen.
Vooral als er dan toch ineens weer een fietser zonder licht blijkt te rijden, die zie ik dan erg laat, juist door al het felle led-licht van de autos.
Meer dan 10.000 met een set Urban's?
Mijne zijn met 3 a 4000 meestal wel echt kaal (zichtbaar canvas). Ook onder de QV. Ja de sporing klopt
Of zijn het andere 'Contact's? Speed contact gaat langer mee dan Urban contact geloof ik
M'n ruitenwisser helpt wel iets, maar het blijft behelpen.
Vooral als er dan toch ineens weer een fietser zonder licht blijkt te rijden, die zie ik dan erg laat, juist door al het felle led-licht van de autos.
(28-Oct-2024, 03:54 PM)Peter de Rond schreef: Banden die er momenteel erop liggen,
Voor Continantal Contact 406x32, gebruik ik nu vanaf vorig jaar juli, ongeveer 10.000 mee gereden geen lek.
Meer dan 10.000 met een set Urban's?
Mijne zijn met 3 a 4000 meestal wel echt kaal (zichtbaar canvas). Ook onder de QV. Ja de sporing klopt
Of zijn het andere 'Contact's? Speed contact gaat langer mee dan Urban contact geloof ik