Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indexing probleem
#4
Wat vind jij een goede lengte van de ketting? Ik hou voor mezelf aan dat als de ketting voor en achter op de grootste blad ligt, de achterderailleur 45 graden naar voren steekt. Ofwel, de ketting moet nog een "s" door de wieltjes maken, niet 1 rechte lijn. Als het goed is heb je dan op beide kleinste bladen dan dat de derailleur nog aan de ketting trekt en niet aan het eind van zijn veerweg zit.

Zoals al gevraagd, zaten de onderdelen erbij of heb je die zelf aangeschaft? Indien het laatste, past alles bij elkaar? Bij derailleurs zit een max aan het aantal tanden tussen het grootste en kleinste blad. Als je extremen probeert te combineren kan dit problemen opleveren.
Kan je eens doorgeven wat je hebt? Welk type derailleur voor en achter (typenummer), welke bladen voor (aantal tanden) en wat voor cassette achter (aantal tanden groot en klein). Ook de typenummers van de shifters kan helpen. Dan kunnen de technische mensen beter meedenken.
Antwoord }
Bedankt door: 365cycle


Berichten in dit topic
Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 09:44 AM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 31-Oct-2024, 10:05 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 10:26 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 31-Oct-2024, 10:33 AM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 10:23 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 10:48 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 12:43 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 08:38 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:21 PM
RE: Indexing probleem - door Fietsbennie - 31-Oct-2024, 10:40 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 31-Oct-2024, 11:48 PM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 10:16 AM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 11:47 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 01:25 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:05 PM
RE: Indexing probleem - door Josligfiets - 01-Nov-2024, 03:43 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:48 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 01-Nov-2024, 03:50 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 03-Nov-2024, 11:50 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 05:27 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 01-Nov-2024, 07:35 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 01-Nov-2024, 09:08 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 01-Nov-2024, 09:37 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:28 PM
RE: Indexing probleem - door _Peter - 02-Nov-2024, 01:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 01:41 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:49 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 05:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 07:22 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 09:40 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 10:02 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 02-Nov-2024, 10:41 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 10:11 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 10:18 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 11:18 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 11:20 PM
RE: Indexing probleem - door Tijanus - 03-Nov-2024, 12:00 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 03-Nov-2024, 12:16 AM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 03-Nov-2024, 02:47 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 03-Nov-2024, 08:44 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 03-Nov-2024, 08:48 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 04-Nov-2024, 08:08 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 04-Nov-2024, 08:14 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 04-Nov-2024, 11:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM