Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indexing probleem
#20
(01-Nov-2024, 03:43 PM)Josligfiets schreef: Ik ben geen expert maar past jouw kooilengte wel bij de combinatie cassette/ voorbladen. Het lijkt alsof je bij groot voor geen speling meer hebt (kooi staat strak bij het een na laatste kettingwiel achter)

Volgens mij heeft dat met de kettinglengte te maken.

De kooi bij mijn CHR lijkt iets langer te zijn. En de stand van de derailleur is bij mij hetzelfde, maar dan wel bij groot-groot.

Bij jou komt de derailleur dus nog iets verder naar voren. Is misschien net te schuin. Ik heb altijd geleerd dat op groot-groot de derailleur maximaal 45º naar voren mag steken.


Kijk ik naar de foto met klein-klein dan kan de ketting volgens mij echt niet een schakeltje langer. 
Zijn de deskundigen het hiermee eens?
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door: Roepers , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 09:44 AM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 31-Oct-2024, 10:05 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 10:26 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 31-Oct-2024, 10:33 AM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 10:23 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 10:48 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 12:43 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 08:38 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:21 PM
RE: Indexing probleem - door Fietsbennie - 31-Oct-2024, 10:40 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 31-Oct-2024, 11:48 PM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 10:16 AM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 11:47 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 01:25 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:05 PM
RE: Indexing probleem - door Josligfiets - 01-Nov-2024, 03:43 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:48 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 01-Nov-2024, 03:50 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 03-Nov-2024, 11:50 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 05:27 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 01-Nov-2024, 07:35 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 01-Nov-2024, 09:08 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 01-Nov-2024, 09:37 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:28 PM
RE: Indexing probleem - door _Peter - 02-Nov-2024, 01:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 01:41 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:49 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 05:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 07:22 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 09:40 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 10:02 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 02-Nov-2024, 10:41 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 10:11 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 10:18 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 11:18 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 11:20 PM
RE: Indexing probleem - door Tijanus - 03-Nov-2024, 12:00 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 03-Nov-2024, 12:16 AM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 03-Nov-2024, 02:47 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 03-Nov-2024, 08:44 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 03-Nov-2024, 08:48 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 04-Nov-2024, 08:08 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 04-Nov-2024, 08:14 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 04-Nov-2024, 11:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM