Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Indexing probleem
#40
(03-Nov-2024, 12:00 AM)Tijanus schreef: Klein detail: Eigenlijk niet wielomtrek maar bandomtrek. Niet dat dat echt in de papieren loopt tussen 25, 28 of 32 mm, maar toch.


Ik gebruik zelf altijd wielomtrek als ik het heb over het wiel. Dat is dus de naaf, de spaken, de velg en de band. Maar misschien dat sommige andere mensen een wiel zien als het voorgaande zonder de band. Als ik op websites kijk en een wiel wil kopen is dat inderdaad wel zonder band. Maar als ik luister naar verslaggevers bij een wielerwedstrijd hebben ze het over een achterwiel wisselen, daar is het dan weer met band. Het lijkt me dat wiel in dit geval een polysemie is.
Antwoord }
Bedankt door: blokdoorn , Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 09:44 AM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 31-Oct-2024, 10:05 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 10:26 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 31-Oct-2024, 10:33 AM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 10:23 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 10:48 AM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 31-Oct-2024, 12:43 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 31-Oct-2024, 08:38 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 31-Oct-2024, 09:21 PM
RE: Indexing probleem - door Fietsbennie - 31-Oct-2024, 10:40 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 31-Oct-2024, 11:48 PM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 09:27 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 10:16 AM
RE: Indexing probleem - door LigZeeuw - 01-Nov-2024, 11:47 AM
RE: Indexing probleem - door baron062 - 01-Nov-2024, 01:25 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:05 PM
RE: Indexing probleem - door Josligfiets - 01-Nov-2024, 03:43 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 03:48 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 01-Nov-2024, 03:50 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 03-Nov-2024, 11:50 AM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 05:27 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 01-Nov-2024, 07:35 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 01-Nov-2024, 09:07 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 01-Nov-2024, 09:08 PM
RE: Indexing probleem - door Bob Hagendijk - 01-Nov-2024, 09:37 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:28 PM
RE: Indexing probleem - door _Peter - 02-Nov-2024, 01:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 01:41 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 01:49 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 02-Nov-2024, 05:18 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 07:22 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 09:40 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 02-Nov-2024, 10:02 PM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 02-Nov-2024, 10:41 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 10:11 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 10:18 PM
RE: Indexing probleem - door blokdoorn - 02-Nov-2024, 11:18 PM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 02-Nov-2024, 11:20 PM
RE: Indexing probleem - door Tijanus - 03-Nov-2024, 12:00 AM
RE: Indexing probleem - door datakneder - 03-Nov-2024, 12:16 AM
RE: Indexing probleem - door Jeroen S - 03-Nov-2024, 02:47 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 03-Nov-2024, 08:44 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 03-Nov-2024, 08:48 PM
RE: Indexing probleem - door JaccovZ - 04-Nov-2024, 08:08 PM
RE: Indexing probleem - door Wim -de roetsende - 04-Nov-2024, 08:14 PM
RE: Indexing probleem - door 365cycle - 04-Nov-2024, 11:41 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Vandaag ben ik blij omdat.....
Is het heiligschenni...Gideonaut — 06:52 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik had eigenlijk een...LigfietsWilsum — 06:42 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Vorige week was ik n...Willeke_IGKT — 06:32 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#9...melle z — 06:01 PM
Kilometer topic
Afgelopen week 302,5...arnovelo — 04:43 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een int...Gideonaut — 04:01 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Hier nog een interes...Jeroen S — 03:27 PM
Milan 4.2
Mooi als ze mee kome...Jeroen S — 03:18 PM
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM