Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
omkijken of spiegel
#14
(23-Apr-2017, 08:24 PM)Roepers schreef: Ja ja, "een spiegel moet." Nee hoor, als je je zonder spiegel redt, is het prima. Als je niet zonder spiegel kan, dan wel, dan moet je er aan geloven.

Zoals je in een eerder bericht al schreef, heb jij geen spiegel nodig. Prima toch.

Het nadeel van altijd fietsen met een spiegel is dat ik ook echt niet meer kan/wil fietsen zonder spiegel.

Laatst viel, toen ik even pauzeerde, mijn brilspiegeltje op de grond en brak er iets af. Toen moest ik zonder spiegeltje terug naar huis roeien, vond ik niet prettig. Gelukkig was ik al op de terugweg.

Zoals Johan al zei: "Elk voordeel hep se nadeel."  Big Grin
Thys 209 Rowingbike - M5 CHR - DF 282 - DFxl 137 - Rans Dynamik Pro - M5 MinimalBike
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
omkijken of spiegel - door amararock - 23-Apr-2017, 12:34 AM
RE: omkijken of spiegel - door Coen__ - 23-Apr-2017, 05:40 AM
RE: omkijken of spiegel - door Frank - 23-Apr-2017, 07:12 AM
RE: omkijken of spiegel - door Niels van der Wal - 23-Apr-2017, 07:18 AM
RE: omkijken of spiegel - door Roepers - 23-Apr-2017, 07:19 AM
RE: omkijken of spiegel - door tegenligger - 23-Apr-2017, 09:08 AM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:14 AM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 23-Apr-2017, 12:36 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 01:45 PM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 23-Apr-2017, 06:06 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 07:37 PM
RE: omkijken of spiegel - door emgaron - 23-Apr-2017, 07:36 PM
RE: omkijken of spiegel - door Roepers - 23-Apr-2017, 08:24 PM
RE: omkijken of spiegel - door Wim -de roetsende - 23-Apr-2017, 09:54 PM
RE: omkijken of spiegel - door Joop99 - 23-Apr-2017, 10:25 PM
RE: omkijken of spiegel - door Guus.Kersen - 16-Aug-2017, 07:10 AM
RE: omkijken of spiegel - door ErikvanD - 16-Aug-2017, 08:31 AM
RE: omkijken of spiegel - door MarkNieuw - 16-Aug-2017, 09:48 AM
RE: omkijken of spiegel - door Cor.M-racer - 23-Oct-2017, 10:49 PM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 24-Oct-2017, 10:05 AM
RE: omkijken of spiegel - door Lopopodium - 24-Oct-2017, 11:14 AM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 24-Oct-2017, 11:56 AM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 31-Oct-2018, 01:36 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 31-Oct-2018, 06:16 PM
RE: omkijken of spiegel - door amararock - 03-Nov-2018, 11:36 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 03-Nov-2018, 10:15 PM
RE: omkijken of spiegel - door elnuar - 04-Nov-2018, 12:51 AM
RE: omkijken of spiegel - door zeeuwwindje - 04-Nov-2018, 11:59 AM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron...ZoefZoef — 10:16 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Ik heb een Baron (#...Lopopodium — 07:52 PM