21-Nov-2024, 03:37 PM
Ja ik heb ook jaren gereden met IQ-Speed lampen op mijn Mango gemonteerd op houders bij de spiegels. Veel beter dan lampen vooraan. Maar het is toch een beetje een knutsel oplossing, kabels niet mooi weggewerkt, ik tikte nogal eens tegen de lampen en dan moet je ze weer rechtzetten, een kwart van je licht (geen strijklicht. deel van de lichtbundel) schijnt nutteloos tegen de body, je hebt twee lampen nodig. Nee, ik heb liever bovenop, goed opgeborgen en maar 1 lamp nodig. De positie zo hoog mogelijk levert betere zichtbaarheid op. Zo wordt mij in ieder geval regelmatig vertelt wanneer ik onderweg eens stil sta en ik meen het ook op te mogen maken uit de opgestoken duimen wanneer (altijd) ik overdag de lamp aan heb.
Je hoeft alleen te schuren wanneer je perse een andere kleur wilt dan de vier opties en natuurlijk moet je oppassen met stof van het schuren, vooral met inademen. Nat schuren is ook een optie of direct afzuigen van het stof, masker.
Je hoeft alleen te schuren wanneer je perse een andere kleur wilt dan de vier opties en natuurlijk moet je oppassen met stof van het schuren, vooral met inademen. Nat schuren is ook een optie of direct afzuigen van het stof, masker.