8 uren geleden
(9 uren geleden)twilwel schreef: Begrijp me niet verkeerd. Ik zou 1 mistlamp (of twee) voorin laten. Het komt weliswaar niet zo vaak voor, maar als het zwaar mistig is en donker heb je aan hooggeplaatste lampen helemaal niks. Je ziet dan als het ware een witte wand voor je. Ik heb ze in Roemenie hier ook op gewezen toen bleek dat ze geen lamp voorin deden toen ik de Safety Module had besteld bij mǹ Bulk.Nou het is eigenlijk meer de vraag. Is 1x de 150lux een betere keuze, of 2x de standaard minder felle variant. Maar dan ook nog de safety module hebben.
(9 uren geleden)365cycle schreef:(, 03:37 PM)twilwel schreef: Ja ik heb ook jaren gereden met IQ-Speed lampen op mijn Mango gemonteerd op houders bij de spiegels. Veel beter dan lampen vooraan. Maar het is toch een beetje een knutsel oplossing, kabels niet mooi weggewerkt, ik tikte nogal eens tegen de lampen en dan moet je ze weer rechtzetten, een kwart van je licht (geen strijklicht. deel van de lichtbundel) schijnt nutteloos tegen de body, je hebt twee lampen nodig.De oplossing van Arend-Jan is minstens zo professioneel als wat Axel maakt. Ik heb hier een setje liggen dat op als het goed is volgende week op de Tuna komt. Vrees dat de gemiddelde Audi-rijder jaloers op me gaat zijn
Nu ben ik toch ook wel benieuwd.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.