6 uren geleden
(, 12:12 AM)Hardloper schreef: Ik vind het echt wel erg voor DF. Maar weet je; ik heb hem nooit ontmoet / ermee gecommuniceerd. Dus ik besteedt liever mijn tijd en aandacht op een positieve dingen. Ik mezelf beschermen dat ik verdrietig word van de ellende van een ander. En op dit moment kan ik mijn energie beter steken in positieve houding in gesprekken voor een leuke baan. Wat lijkt lukken.
Maar neem nu de aanrijding van Mark. Mark heb ik 2x ontmoet. In Utrecht de laatste keer en mijn eerste keer dat ik op de Vliet was. Voor mij komt het dichterbij toen ik hoorde over zijn ongeluk gebeurd. Gewoon omdat ik de persoon in levende lijven heb gezien.
In mijn eerste reactie deelde ik oa : . Nou dat is dus een reactie dat ik geschrokken ben en erg vind tot zover ik het mee krijg.
Dus zie het echt niet dat ik niet begaan ben, het is gewoon ik wil niet dat het mijn dagelijkse leven gaat beïnvloeden. Ook al weet ik dat bepaalde films niet echt zijn, zij kunnen mijn slaap negatief beïnvloeden als ik ze in de avond kijk. Hoop dat het duidelijk is dat de intentie echt niet slecht is
Ik had het anders begrepen Hardloper. Sorry.
Groet,
Tom
Tom