Ymte is met nog iets bezig kwa verlichting op de Tuna. Ik geef hem zelf de eer om het te delen. Maar zover ik begrijp zal het verlichting er beter op worden dan in de lucht inlaat. Ik vind het wel mooi om te zien dat ze in Dronten bezig blijven om de Tuna beter te maken.
Zie dat dat een grotere collecters item is.
Nou ik heb er toen der tijd ook een of meerdere Bulks gespot en misschien ook de Alpha in de showroom bij Ymte en Peter. Dus die verkopen ze ook nieuw. En daarvan hebben we geen cijfers he van hoeveel hij er verkoopt. Maar ook het opknappen en rijdend houden van oa Mango's / DF (XL)'s zal een deel van de koek zijn.
(9 uren geleden)Gideonaut schreef: Klopt, volgens mij totaal zo'n 44?
Zie dat dat een grotere collecters item is.
(10 uren geleden)Jeroen S schreef: Tja, dat zat er ook wel aan te komen. Ik hoop dat het ICB blijft lukken om de firma draaiend te houden op de Tuna.
Nou ik heb er toen der tijd ook een of meerdere Bulks gespot en misschien ook de Alpha in de showroom bij Ymte en Peter. Dus die verkopen ze ook nieuw. En daarvan hebben we geen cijfers he van hoeveel hij er verkoopt. Maar ook het opknappen en rijdend houden van oa Mango's / DF (XL)'s zal een deel van de koek zijn.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.