29-Nov-2024, 11:28 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 29-Nov-2024, 11:29 AM door 365cycle.)
(29-Nov-2024, 10:40 AM)Wim -de roetsende schreef: Die kun je niet bij Jan bestellen.Klopt idd. Denk dat de Milan echter ook geen vetpot is. Vrij complex om te bouwen, en er wordt door meer personen een boterham van meegegeten.
De MilanGT was ik wel vergeten.
(29-Nov-2024, 10:54 AM)Willeke_IGKT schreef: Als ICB Velomobiel.nl achterna gaat en zijn eigen modellen niet meer in Roemenië laat bouwen wordt het voor Jan inderdaad wat dun, maar als er echt een doorbraak in de VS komt heeft hij ook geen tijd voor andere modellen.Weleens zaken gedaan met Amerikanen? Ik zou voor een stukje risicospreiding zorgen "Money talks & bullshit walks" komt niet voor niets daar vandaan...
(29-Nov-2024, 11:25 AM)Hardloper schreef: Maar heel eerlijk. Zat Jan niet beter in Mexico? Als de VS zo'n groot gedeelte van zijn afzetmarkt is. Deze uitspraak is puur op transport gebaseerd. Hij doet wat hij niet laten kan, maar het gaat met deze opmerking puur over dat het transport dan goedkoper is naar mijn idee.Goed punt. Zeker met hoe het er in de VS nu politiek voor staat.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.