18-Jan-2025, 05:53 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18-Jan-2025, 05:54 PM door 365cycle.)
(18-Jan-2025, 05:46 PM)Wim -de roetsende schreef: Vreemd genoeg rijd ik in de DF met een hogere cadans dan in de Milan.Da's idd apart. Zal misschien het verschil in zithouding zijn ofzo. Heb je dat trouwens gemeten, of voelt het zo?
(18-Jan-2025, 05:46 PM)Wim -de roetsende schreef: Als je nu in een DFxl fietst, dan pas je nooit in een SL. Of bedoel je een GT?Beetje afhankelijk van je exacte afmetingen. Kan me zo voorstellen dat we twilwel niet in een DF gepropt krijgen met z'n lange onderstel, maar in een SL ging het met wat aanpassingen wel goed.
(18-Jan-2025, 05:46 PM)Wim -de roetsende schreef: Rijd je vooral langere afstanden of veel kortere stukken?Grotendeels ook mee eens, al vond ik de Milan GT in snelle bochten ("doordraaiers") zowel heel capabel (minstens zo snel als de DF XL) als erg fijn. Er zit een bepaalde rust in de besturing die zowel de Tuna als de DF niet hebben. De DF is meer de speelse sportwagen, de Milan de GT.
Langere afstanden (>75km) en vooral veel lange en rechte wegen? Neem een Milan.
Kortere afstanden en iets bochtiger of door dorpen en steden? Neem een DF.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.