Indertijd is met mijn motivatie geweest om mee te werken aan de oprichting van dit forum (door Frank) om een alternatief te bieden voor Facebook, Mastodont en dergelijke. Veel ligfietsers waren overgestapt naar Mastodont maar van dat medium was niets te bekijken als je niet was ingelogd. Bij Facebook was dat een beetje beter. Dit forum is door iedereen te lezen en dat zal beginnende ligfietsers kunnen helpen.
Ik zou het op prijs stellen als Velomobiel.nl dit soort nieuws ook op de eigen website zou plaatsen. Hun naam is nota bene een url. Dan op Facebook en raakt het wel verspreid. Dat is al genoeg, denk ik. Maar Velomobiel.nl is natuurlijk wel door een hele lastige tijd gegaan en hun hart ligt meer bij ligfietsen bouwen dan communicatie. Begrijpelijk, maar toch is communicatie wel essentieel.
Groet,
Marco
Ik zou het op prijs stellen als Velomobiel.nl dit soort nieuws ook op de eigen website zou plaatsen. Hun naam is nota bene een url. Dan op Facebook en raakt het wel verspreid. Dat is al genoeg, denk ik. Maar Velomobiel.nl is natuurlijk wel door een hele lastige tijd gegaan en hun hart ligt meer bij ligfietsen bouwen dan communicatie. Begrijpelijk, maar toch is communicatie wel essentieel.
Groet,
Marco