6 uren geleden
Ik zit inmiddels wel op de meeste social media geloof ik. Behalve als ze te overduidelijk je pincode en je maat onderbroek willen weten (zoals linked.in en telegram). Over het geheel genomen ben ik een passieve gebruiker, dat wil zeggen ik schrijf niets en heb geen vrienden. Een enkele noodgedwongen uitzondering daargelaten.
In de praktijk kijk ik meestal alleen op facebook. Aangezien ik honderden sites volg kan facebook daar ook geen jus meer van maken. Zo realiseer ik me nu dat ik het vrijdagbericht al een tijd niet meer gezien heb. Maar even een RSS-feed aangemaakt.
Met likes probeer ik mijn facebook-bubbel een beetje te sturen.
Van X hoor ik eigenlijk nooit meer wat en ook de andere social media leiden een slapend bestaan. Alleen instagram meldt zich om de paar weken nog met een oprisping.
Van de tientallen fora waarvan ik lid ben hoor ik alleen af en toe wat van dit forum.
In de praktijk kijk ik meestal alleen op facebook. Aangezien ik honderden sites volg kan facebook daar ook geen jus meer van maken. Zo realiseer ik me nu dat ik het vrijdagbericht al een tijd niet meer gezien heb. Maar even een RSS-feed aangemaakt.
Met likes probeer ik mijn facebook-bubbel een beetje te sturen.
Van X hoor ik eigenlijk nooit meer wat en ook de andere social media leiden een slapend bestaan. Alleen instagram meldt zich om de paar weken nog met een oprisping.
Van de tientallen fora waarvan ik lid ben hoor ik alleen af en toe wat van dit forum.
Keuzes worden eenvoudiger naarmate je minder keus hebt FlevoTrike | Jouta Tadpole Blue Line | Quest 377 | Trident Titan