(9 uren geleden)Wim -de roetsende schreef:(, 10:14 AM)Snoek043 schreef: Mijn Snoek is vorige week zaterdag alsnog verkocht geraakt.
Ik ben ondertussen wel aan het kijken of ik via mijn werk geen velomobiel kan leasen, dat zou dan opnieuw een Snoek worden of een W9S.
Je hebt het al uitgelegd, maar toch kan ik deze 2 zinnen dan niet met elkaar rijmen.
De Snoek is verkocht. vs Ik kijk of ik via mijn werk een Snoek kan leasen.
Het verkopen had te maken met een blessure. Toch?
Ik heb het financieel ook niet erg breed, zeker als alleenstaande man is het niet altijd even makkelijk. De Snoek verkopen zorgde voor wat financiële stabiliteit.
Het idee van een velomobiel te leasen speelde al veel langer, alleen zijn ze bij HR op mijn werk niet al te snugger. Het lijkt op papier allemaal vrij eenvoudig, alleen begrijpen ze daar niet echt hoe ze dat moeten implementeren. En dat ik buiten een firmawagen nog een velomobiel wil vinden sommigen ook vreemd. Het verschil zit hem er in dat ik de leasing van de velomobiel volledig zelf betaal. Iedereen is vrij om een fiets te leasen en hem volledig zelf te betalen. Als particulier is dat niet haalbaar, via mijn werk is het echt een heel stuk voordeliger.
En ja, ik ben geblesseerd, maar ik ben optimistisch genoeg dat die blessure ooit wel weer weg zal gaan. Anders was ik vandaag ook nooit naar een M5 gaan kijken. Die M5 zou er wel voor zorgen dat ik voorlopig niets extra nodig heb, ook geen velomobiel. Met die M5 kan ik me wel weer meten met sterkere wielrenners op het jaagpad.