9 uren geleden
Ook bij de DF is het al snikheet voordat je de trappers heb aangeraakt, Dat heb ik nog nooit eerder zo merkbaar gehad, de Waw/Versatile/Velayo zijn knus en comfortabel, mjah de Waw is dan een sardineblik maar ik had het er minder snel een magnetrongevoel in dan de DF.
Het "halo" dakje vind ik leuk, ik ben een fan van dakjes en ik ben er afhankelijk van. Maar ik vind hem persoonlijk HEEL erg duur, ik snap waarom dus ik ga niet roepen dat het ''te" duur is, maar voor mij gewoon niet echt een keuze meer. Het normale zomerdakje van ICB heb ik wel gekocht en ben ik erg blij mee, top product met een goede prijs/kwaliteit + praktisch
Het "halo" dakje vind ik leuk, ik ben een fan van dakjes en ik ben er afhankelijk van. Maar ik vind hem persoonlijk HEEL erg duur, ik snap waarom dus ik ga niet roepen dat het ''te" duur is, maar voor mij gewoon niet echt een keuze meer. Het normale zomerdakje van ICB heb ik wel gekocht en ben ik erg blij mee, top product met een goede prijs/kwaliteit + praktisch
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron