23-Mar-2025, 09:36 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 23-Mar-2025, 09:45 PM door Willeke_IGKT.)
(23-Mar-2025, 08:46 PM)Hardloper schreef: Misschien heb ik er overheen gelezen. Maar hoe vind je de efficiëntie van de velo tov de Strada? Moet je nu minder zware inspanning leveren gevoelsmatige dan met je Strada deed? En dan toen der tijd met je Quest?Ik vond dat ik geen eerlijke vergelijking kon maken, ik had deze rit wind achter, dat rijdt altijd licht.
(23-Mar-2025, 09:10 PM)Wim -de roetsende schreef: Heb jij geen extra nek-/hoofdsteun nodig of zijn die er niet bij de Bülk4More?
We hebben er gisteren niet aan gedacht maar ik heb zeker iets achter mijn hoofd nodig.
Tijdens het naar huis rijden had ik een klein kussentje (eigenlijk een opgevouwen deken) achter mijn schouders. Vandaag een klein stukje gereden om de foto's te maken zonder en dan mis ik de steun.
(23-Mar-2025, 09:10 PM)ZoefZoef schreef: Het zwarte luik aan de zijkant is een een mooie plek om jouw herkenbare knoop te plakken.
Het derailleur luik is te klein, de gaten in de wielcovers te groot, maar de knopen gaan er komen
Waarschijnlijk met een nieuwe print op de wielen.
Weet iemand waar het frame nummer op de Bülk serie fietsen staat?
Voornaamste fiets(en): Carbon Strada 220 - Whike - (Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing, beide te koop maar hoeven niet weg.)