Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ervaringen met de Bülk4More en de Bülk Urban.
(23-Mar-2025, 11:01 PM)Willeke_IGKT schreef: Leuk om ook jouw verdere dag te lezen.
Natuurlijk geen noodverlichting in de DF? Ik had ook mijn extra lampjes niet op de Strada gelaten, sorry.

@willeke: Inderdaad geen noodverlichting.. maar de accu die in de strada zat heeft het goed gedaan, die zat goed vol! De zaklamp op de telefoon gebruikt om nog iets te zien, haha. Kwam er achter dat de zijvakken omdat ze zo dun zijn, flink meeklapperen op een slechte weg, dat ga ik binnenkort even met een foam beplakken. maar fijn om zo wat extra dingen mee te kunnen nemen die je niet zo snel nodig hebt.

@Wim Bedankt voor de uitnodiging om mee te fietsen, dat zal ik met de strada niet zo gauw doen maar wellicht een keer met de roets.
Inderdaad nu even 2 strada's. De "mini Lamborghini" strada 87 gaat binnenkort te koop. De "mini Lamborghini" is wat netter, heeft een mooie metallic lak en minder km gereden maar kan wel voelen dat de carbon versie lichter is en wat stijver. Ik ga met hulp die ervaring heeft met wrappen nr 220 onder handen nemen, ben heel benieuwd omdat ik een en ander al aan ervaringen heb gelezen en dat het niet zo makkelijk schijnt te zijn. Hij durft het wel aan ondanks deze berichten. wordt vervolgd...

(24-Mar-2025, 01:06 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik heb nu mijn eerste woon-werk rit gereden en heb de indruk dat ik sneller op snelheid ben. Theoretisch moet ik ook sneller de bochten door kunnen maar dat vertrouwen moet ik nog opbouwen.

Er is duidelijk minder bergruimte in de fiets, niet alleen mis ik de ruimte die ik onder mij gewend was  maar er is ook vrijwel geen ruimte in de muts. En minder ruimte naast mij.

Heb de ervaring dat "jouw" strada heel strak stuurt en niet snel op op 2 wielen gaat en ben toch aardig snel door een aantal bochten gesjeesd... Strada 87 heeft ondanks stijve voorveren niet dezelfde strakke wegligging maar is daardoor wel comfortabeler. ik verwacht dat 220 korte stijver voorveren heeft.
Strada
thys 222 revolver
Antwoord }

Berichten in dit topic
RE: Ervaringen met de Bülk4More en de Bülk Urban. - door Steefvan - 24-Mar-2025, 10:00 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 9 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Schuimdeksel verkleurd, verven?
Zou "Oostindisc...TvWijk — 01:14 AM
(Lig)fietsongelukken in de media
Ik kan op de foto ...ZoefZoef — 11:47 PM
Ervaringen met de Snoek/Snoek-L
Tadaaaa! Ik pas er...Arend-Jan — 11:47 PM
Ik kan op de foto ...Wim -de roetsende — 11:45 PM