27-Mar-2025, 11:47 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 28-Mar-2025, 12:01 AM door Arend-Jan.)
(20-Mar-2025, 07:17 AM)Wim -de roetsende schreef:(19-Mar-2025, 05:41 PM)Arend-Jan schreef: Tadaaaa! Ik pas erinHeb je er ook een proefrit mee kunnen rijden?
Vorige week woensdag; maar een paar rondjes daar, om hun zaak. Maar dat was genoeg om JA te zeggen

Gisterochtend toen ik hem ging ophalen idem. Ik had gewoon niet meer tijd, want moest écht richting een schoolplein, op 120 km afstand van Dronten.
Daarna 's middags en begin avond thuis e.e.a nog aangepast (Dremel opnieuw in de stoel gezet ook!) en daarna 30km rondje gereden als testje. Daarna de schoenplaatjes nog iets verzet. Vandaag ermee naar werk gereden en terug, de teller staat nu net over de 100km

Het verschil in aerodynamica (door kleiner frontaal oppervlak) met de grote Snoek is voor mij goed merkbaar.
Weet wel dat ik op de terugweg even 70 heb aangetikt (en lange stukken boven de 50 reed), bij dat tempo worden kleine verschillen toch groot

En, niet onbelangrijk, ik kan er harder mee de bocht om dan met de grote, omdat ik zoveel verder naar voren in de fiets lig.
Ook lig ik nog net iets vlakker dan bij de grote SnoekL mogelijk was (omdat ik dan niet meer over de neus zou kunnen kijken).