Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Duitsers boos op velomobileworld.com
(, 07:32 AM)quattrovelootje schreef: Daar maak ik me dus wél druk om, hoe ze daar in hemelsnaam niet eens een orderlijst kunnen uitvoeren. Hoe moeilijk kan zoiets zijn ???
Niet moeilijk. Een deel van mijn werk is lange tijd het automatiseren en optimaliseren van high mix low volume productieprocessen geweest, en dan voor zowel kwaliteit als zo hoog mogelijke leverzekerheid. 
Voorbeeld: Denk aan een Duitse autotuner waar je zowel een nieuwe als een tweedehandse auto van een Duits automerk kan bestellen met de door jou gewenste optische en technische aanpassingen; 50 auto's per jaar, maar soms ook wel 50 zowel interne als externe stappen in het productieproces. 
Ik heb mijn diensten meermaals tegen kostprijs aangeboden (als in: diensten gratis, eventuele materialen betaald), maar dat is nooit tot iets concreets gekomen.

(, 07:32 AM)quattrovelootje schreef: Het kost me al 'n spreekwoordelijke rib uit m' n lijf om zo'n fiets aan te schaffen, dan mag je toch op z'n minst verwachten dat die ook is zoals je hem hebt geconfigureerd ? En ja, gelukkig kan er in Dronten wel het één ander rechtgezet worden, maar dat zou toch niet moeten ? In mijn geval is het nog afwachten of de gevraagde derailleurkap er nog komt .....
Daar stoor ik me inderdaad ook aan, en dit wordt door meerdere partijen in de velomobielwereld niet begrepen.
Het is niet erg dat de fietsen €10K kosten, en dat Daniel er gewoon €13K van maakt (of destijds vanaf €15K, voor een After-7 die met de hand door hemzelf gebouwd is). Het is veel maar wij betalen het toch wel, mits de beleving maar klopt bij zo'n prijs

Een strakke showroom, de af te leveren fietsen in het midden met een klein bloemstukje op de neus, iemand die even de bestellijst met je doorneemt om te checken dat alles volgens wens gemonteerd is; het is allemaal niet nodig en voor het overgrote deel zelfs totale onzin, maar je kan zeggen wat je wil; topservice neemt het grootste deel van de pijn van een enorme rekening wel weg.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT

Berichten in dit topic
RE: Duitsers boos op velomobileworld.com - door 365cycle - 11-Apr-2025, 12:23 PM
RE: Duitsers boos op velomobileworld.com - door 365cycle - 11-Apr-2025, 10:37 PM
RE: Duitsers boos op velomobileworld.com - door 365cycle - , 01:02 PM

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2025
1351 km/h. Zou wel ...ZoefZoef — 11:30 PM
"Bram remmen', ofwel de M5 remmen
Op de CHR zitten de ...ZoefZoef — 11:27 PM
24-uursuitdaging Jan Kranczoch 2025
1351 km/h. Zou wel i...365cycle — 11:26 PM
Fietsbril
Mijn zonnebril is er...ZoefZoef — 11:22 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....