(19-Apr-2025, 04:09 PM)Arend-Jan schreef:(19-Apr-2025, 03:52 PM)365cycle schreef: Behalve JALOERS heb ik hier aan toe te voegen dat de analysis view op Strava ook altijd verschilt van het overzicht, en vaak overeenkomt of dichterbij zit wat Garmin zegt.
Verrek, daar staat inderdaad wel dezelfde 41,0
Wat maf
En inderdaad, de Snoek en SnoekL zijn duidelijk ontworpen voor fietsers en dito verhoudingen![]()
De W9 en M9 bieden zelfs nóg meer schouderruimte dan de Bülk (maar daar kan je met serieuze quads en kuiten dan weer eerder ruimte tekort komen).
Voor ieder wat wils
De schouderruimte van de W9 is feitelijk identiek aan die van de MK1. Zelfs tussen de wielkasten is de ruimte vrijwel gelijk. Het verschil is dat de MK1 veel langere rijders kan vervoeren.
Ik hoop dus volgende week met de prototype Distance te kunnen rijden. Mijn huis gaat dit weekend in de verkoop en mijn makelaar heeft me een lange projectlijst nagelaten. Als dat klaar is, kan ik met mijn nieuwe velomobiel gaan spelen. Ik ben erg benieuwd hoe hij rijdt. De weinige mensen die er tot nu toe op gereden hebben, zeggen dat hij zeker sneller is dan de MK1.
Eind juni heb ik een Distance klaar voor testritten in Zeeland, vlakbij Oostburg. Ik kan nu ook wat bestellingen plaatsen, die ik denk dat ze kort na mijn verhuizing bij mij thuisbezorgd worden voor iedereen die graag een vroege Distance wil. Het zou leuk zijn als een paar rijders met me meerijden tijdens mijn eerste ritten, zodat ik de mooiste routes kan zien.