, 11:37 PM
(, 11:03 PM)Wim -de roetsende schreef:(, 10:16 PM)karimov schreef: Ik zat net even te neuzen op de site van M-Gineering en die heeft er als gekend framebouwer aardig wat verstand van en zijn commentaar bij dit rek was:
‘Even griezelen: deze hefboom voor maximaal wiebelen en tevens frame slopen moet een bagagedrager voorstellen’
https://www.m-gineering.nl/prikbord2024.htm
Je moet wel ver naar beneden scrollen.
(, 10:05 PM)ZoefZoef schreef: Ik heb een tailbag op de m5 chr. Eerder had ik er eentje op een M5 451. Ze zijn praktisch misschien als je volgepakt op pad bent, maar als je dr losse dingen in hebt liggen en een beetje slecht wegdek hebt, dan is zo'n ding een grote rammelbak en klankkast.
Wie gooit er nou losse zooi in een Tailbag![]()
Gewoon in tasjes doen.
Bij die van mij kleppert soms het dekseltje. Ik moet nog even wat zachte velcro op de juiste plaats plakken.
Losse zooi kan vanalles zijn. Een fiets bandje, plaksetje, boodschappen. Zomaar een paar dingen.
Je kan onmogelijk alles eerst in bubbeltjesplastic inpakken. Alles wat kan bewegen, rammelt gewoon in zo'n klankkast.
Waarbij jij een ander tailbag hebt dan ik en dat kan ook een behoorlijk verschil opleveren natuurlijk. Jij hebt een relatief kleine, ik had zo'n 55 liter tailbag.