(, 10:58 AM)Jeroen S schreef: Ik denk dat de dealers ook betalen voor zo'n testrijd exemplaar. Reken maar uit wat je dan voor de deur hebt staan, zonder dat je het zelf nodig hebt.
Heb gehoord dat dat zo is. In ieder geval voor een groot deel.
(, 09:30 AM)Hardloper schreef: Maar ik las ergens dat het niet zo goed zou gaan met de Duitse economie. Dus dan zal er ook minder geld worden besteed aan VM's.
Maar ik vraag me toch wel af of het zo handig is om geen test exemplaren meer te hebben.
Duitser maken zich blijkbaar zorgen:
Binnenlandse vraag
De Duitse consument is pessimistisch over de staat van de economie. Dat heeft gevolgen voor de binnenlandse vraag naar goederen en diensten. Duitsers zien de kwakkelende economie momenteel als het grootste probleem voor het land, bleek in december uit een gezaghebbende peiling van Deutschlandtrend www.tagesschau.de Sinds de economische crisis van 2008 is de Duitse consument niet meer zo pessimistisch over de staat van de economie geweest. 83 procent van de Duitsers vindt dat het slecht gaat met de economie en maar 15 procent heeft er vertrouwen in dat het volgend jaar beter gaat. 21 procent van de Duitsers maakt zich zorgen over het behoud van de eigen baan.
Wellicht gebruikt hij daar nu inruilers voor? Of zijn eigen velo ? Anders is het inderdaad niet handig.