06-May-2025, 11:49 AM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 06-May-2025, 11:50 AM door Snoek043.)
@365cycle: op de CHR raak ik met moeite de grond met mijn voeten, maar mij lijkt het dat mijn M5 een héél stuk platter lag die jouw M-racer. Wil je zo aerodynamisch mogelijk liggen, moet je compromissen sluiten. Op mijn lowracer zit ik meer rechtop, hoewel ik bijna op de grond zit. De platte houding en een stuurpen die veel te hoog zit speelt ook een cruciale rol, ik zie eigenlijk los op mijn stuur te kijken. Dat is de schuld van de stuurpen.
Verder loopt de ketting langs het voorwiel en zijn scherpe bochten gewoon onmogelijk, zeker in zo'n aero houding kun je nog zoveel oefenen. Misschien gaat ie bij Bram Moens in juni wat hoger, misschien niet. Ik heb 'm gekocht voor rechtdoor te rijden, niet om in het stadsverkeer te manouevreren.
Verder loopt de ketting langs het voorwiel en zijn scherpe bochten gewoon onmogelijk, zeker in zo'n aero houding kun je nog zoveel oefenen. Misschien gaat ie bij Bram Moens in juni wat hoger, misschien niet. Ik heb 'm gekocht voor rechtdoor te rijden, niet om in het stadsverkeer te manouevreren.