(, 11:49 AM)Hardloper schreef: Wat vinden jullie van de BMW I8? Een bevriend echtpaar van mij heeft een I8 Roadster, mocht een keer meerijden als passagier.
..ik ben blij dat er mensen zijn die zulke auto's rijden. Ik vond ze een welkome verschijning tussen de in massa,'s verkochte modellen zoals bijv vw golfjes. Mooi design, een van de mooiste BMW's eigenlijk van de afgelopen jaren.
Blij dat ook ik eigenlijk vrij weinig hinder ondervind van auto's, net als Willeke. Dr wordt vrij vaak negatief gesproken over auto's in het verkeer met betrekking tot ligfietders maar ik merk er eigenlijk weinig van. Krijg naar mijn beleving nauwelijks te maken met onwenselijk gedrag. Met grote regelmaat voorrang terwijl ik dat eigenlijk niet halen, enz.
Vandaag ben ik blij met de roets en het weer. Ik ga zo een ritje doen richting Den Haag om even een dopsleutel op te halen bij mn broer, zodat ik op een later moment het achterwiel van de van de afvoer geredde Giant Halfway vouwfiets kan verlossen van de speling die er nu inzit. Ook blij dat het poetsbeurtje 'm goed heeft gedaan. Inmiddels is ie weer wit, in plaats van bruin van aangekoekt vuil met daartussen nog wat oorspronkelijk witte accenten