, 09:41 AM
(, 09:20 AM)TimSch schreef: Hoeveel % van die dik 5000 lompe rakkers heeft hem in Nederland om "heel heftig terrein met zware aanhanger" te overwinnen? (waar vind je in Nederland überhaupt nog "heel heftig terrein??).De 2500 kom je überhaupt maar weinig tegen, en zal dus vaak op vrachtwagenkenteken staan (tenzij het een single cab is).
Gokje: 50%.
(, 09:20 AM)TimSch schreef: Ik denk dat dat er heel weinig zijn. Wat de rest betreft dus: Patsbakken....Dan heb je het over de 1500.![]()
Ja, volop patsergedrag. Er is niets dat zo'n 1500 kan dat niet beter lukt met een goeie bestelbus of juist een Toyota Hilux. Daar ligt dan alleen geen V8 motor in waar je grootspraak over kan houden.
Toch stoor ik me eigenlijk nog wel meer aan een auto als de BMW XM. De 1500 glipt hier tussen de mazen van de wet door maar is in basis een werkpaard.
Maar waarom is het legaal om een gewone personenauto van 2700 kg bouwen, en waarom moet ie dit kunnen?
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.