11 uren geleden
Dank! Ik rijdt inderdaad graag rond de 150W. Gemiddeld zit je dan rond de 130W over de hele rit. Om de rolweerstand vergelijkbaar te maken, heb ik de CCU van de Strada (50-406) laten zitten en achter een lichtlopende SuperMoto (60-559) geplaatst. Op de Tuna zat een GP5000 in maar 25mm. Maar ik dacht dat rond de 30-35 km/uur de rolweerstand al wat minder invloed kreeg, want dat waren de snelheden dat verschil tussen Quest en Strada merkbaar begonnen te worden.
Hoe dan ook, ik ga er nog veel plezier aan beleven en ben blij met de upgrade en jullie tips om de stoel bijvoorbeeld vast te zetten zodat hij niet elke keer los is met bagage inpakken ? Nog twee weken wachten.
En als ik vaker lange afstanden ga rijden, wordt ik wellicht ook wat sterker! Boven de 200W voelt echt als hard werken.
Hoe dan ook, ik ga er nog veel plezier aan beleven en ben blij met de upgrade en jullie tips om de stoel bijvoorbeeld vast te zetten zodat hij niet elke keer los is met bagage inpakken ? Nog twee weken wachten.
En als ik vaker lange afstanden ga rijden, wordt ik wellicht ook wat sterker! Boven de 200W voelt echt als hard werken.