(, 12:31 PM)Willeke_IGKT schreef: Ik vroeg Theo op het 25 jarig bestaan feest of er ook een Quest of Strada 3 S, komt, een kleinere versie.Ik liep hier ook tegenaan toen ik voor m'n ex de stoel in de Milan 5cm hoger moest zetten, maar denk wel dat hij gelijk heeft. Er zijn 427 DF XL, maar Wim hier heeft de laatste kleine DF: 282. Zelfs die kleine DF is nog best ruim te noemen.
Het antwoord was: "Nee, daar is niet genoeg markt voor."
Nu vraag ik mij af of hij daar gelijk in heeft.
Wij kleinere rijders kunnen in te grote fietsen beter rijden dan to grote mensen in een te kleine fiets. Maar 20 cm boven de bodem van de fiets zitten heeft nadelen, vooral in de bochten. En maar net over de rand van de kuip kunnen kijken is niet handig als je het asfalt voor de fiets wilt checken.
Het probleem met kleine fietsen is dat het aantal personen dat er wel in kan simpelweg kleiner is.
Het modulaire systeem van de Bülk is denk ik bijna het hoogst haalbare.
(, 12:59 PM)Gideonaut schreef: De W9s is er ook nog, de Mulsanne, Snoek, Waw, Tuna. Volgens mij zijn dit allemaal velo's die strakker/dunner en lager zijn dan de Quest(XS)?De Tuna is compact, maar wel ruim van binnen. Er is zelfs meer ruimte dan in de DF XL.
Iemand van 2 meter kan er prima in.
(, 01:28 PM)Veloquest schreef: in de tuna pas ik niet. en ik ben ook erg benieuwd of ik in de quest 3.0 zal passen.Dat lijkt me sterk, maar ideaal is het inderdaad niet.
In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.