, 03:50 PM
Ik ben 16 cm korter dan jij, en het meeste verschil zit in de rug, en die gaat alleen maar korter worden met het ouder worden.
De B4M is vooral in de neus flink lager dan de Strada. Wel beide open voorwielen vandaar misschien de vergelijking. In de Strada zat ik tenminste 10 cm boven de bodem en kon nog steeds maar net over de rand kijken. En in elke snelle bocht was ik bang voor omkiepen.
In de B4M kan ik beter over de rand kijken maar heb nog steeds het gevoel dat ik rammelen zou als je fiets schud. Met best veel ruimte voor de trapas, waar je niets mee kan. De schuimkap komt zonder aanpassingen tot voor mijn ogen, zo hoog dat ik er eigenlijk niet meer kan fietsen.
Wordt de Waw nog steeds gemaakt en wordt die gemoderniseerd met de nieuwe ontwikkelingen in VM gebied?
Het punt van dit draadje is niet om aan te geven dat de kleinere VM rijder vast wel past in de huidige modellen maar om uit te vinden of de minder lange rijders in de markt zouden zijn voor een nieuwe VM die echt op maat is.
De B4M is vooral in de neus flink lager dan de Strada. Wel beide open voorwielen vandaar misschien de vergelijking. In de Strada zat ik tenminste 10 cm boven de bodem en kon nog steeds maar net over de rand kijken. En in elke snelle bocht was ik bang voor omkiepen.
In de B4M kan ik beter over de rand kijken maar heb nog steeds het gevoel dat ik rammelen zou als je fiets schud. Met best veel ruimte voor de trapas, waar je niets mee kan. De schuimkap komt zonder aanpassingen tot voor mijn ogen, zo hoog dat ik er eigenlijk niet meer kan fietsen.
Wordt de Waw nog steeds gemaakt en wordt die gemoderniseerd met de nieuwe ontwikkelingen in VM gebied?
Het punt van dit draadje is niet om aan te geven dat de kleinere VM rijder vast wel past in de huidige modellen maar om uit te vinden of de minder lange rijders in de markt zouden zijn voor een nieuwe VM die echt op maat is.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,