, 04:35 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 05:30 PM door Willeke_IGKT.)
Misschien moet ik ter zijne tijd maar eens ook proefrijden met de schuimkap en met de racekap. Aangezien ik die dan ook wil.
Zelf zou snelheid toch ook wel een rol spelen in een tweede VM. Aangezien de QV bepaalde comfort heeft, zolang alles werkt. Of de topsnelheid nu 2km lager ligt, doordat het 16" bandjes heeft met wielkappen. En nog paar van die praktische dingen. Dat vind ik prima. Maar niet dat de top rond de 40km/u ligt. Want op mooie asfalt met mooi weer heb ik weleens die snelheden op vlakte.
Citaat:De 'schil' van een velomobiel kan niet op maat gemaakt worden.
Mag ik dit hierom hertalen tot de vraag of er een markt is voor een velomobiel voor mensen tot 1.80m, gericht op comfort (en niet op snelheid)?
Niels, snel, van der Wal
Zelf zou snelheid toch ook wel een rol spelen in een tweede VM. Aangezien de QV bepaalde comfort heeft, zolang alles werkt. Of de topsnelheid nu 2km lager ligt, doordat het 16" bandjes heeft met wielkappen. En nog paar van die praktische dingen. Dat vind ik prima. Maar niet dat de top rond de 40km/u ligt. Want op mooie asfalt met mooi weer heb ik weleens die snelheden op vlakte.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.