6 uren geleden
Het is ook hoe je het maar bekijkt.
Velomobielpiloten die er dagelijks langskomen zullen meer doorgaande routes verlangen als een Tukker on tour onderweg naar het avontuur.
Daarin zullen de verschillen van mening blijven.
Mijn mening is dat ik op een tochtje graag ook eens door een stadscentrum kom, en ik soms ook wel even fijn vind om een stukje te lopen.
Wellicht kom je een markt tegen waar je verse bananen of wilde perziken kunt scoren.
Ter aanvulling wil ik een plaats noemen die Bob al aanhaalde: Borne.
De N743 is meest "doorgaande" route, maar met de fiets kun je daar niet langs.
Je hebt daarbij 3 mogelijkheden tussen Zenderen en Hengelóóó:
* via Bernardlaan, station F35, maar dat vind ik saai langs het spoor, dus gebruik ik bijna niet.
* via Bernardlaan, Europastraat (zuid)
* via Noordkant paralel aan N743 ,daarna met fietspaadjes dwars door woonwijk (noord )
Blijvende vraag voor mij is dus: doen we Borne linksom of rechtsom?
Velomobielpiloten die er dagelijks langskomen zullen meer doorgaande routes verlangen als een Tukker on tour onderweg naar het avontuur.
Daarin zullen de verschillen van mening blijven.
Mijn mening is dat ik op een tochtje graag ook eens door een stadscentrum kom, en ik soms ook wel even fijn vind om een stukje te lopen.
Wellicht kom je een markt tegen waar je verse bananen of wilde perziken kunt scoren.
Ter aanvulling wil ik een plaats noemen die Bob al aanhaalde: Borne.
De N743 is meest "doorgaande" route, maar met de fiets kun je daar niet langs.
Je hebt daarbij 3 mogelijkheden tussen Zenderen en Hengelóóó:
* via Bernardlaan, station F35, maar dat vind ik saai langs het spoor, dus gebruik ik bijna niet.
* via Bernardlaan, Europastraat (zuid)
* via Noordkant paralel aan N743 ,daarna met fietspaadjes dwars door woonwijk (noord )
Blijvende vraag voor mij is dus: doen we Borne linksom of rechtsom?
gr. Fietsbennie site