6 uren geleden
De DF4 is al ouder dan 4 jaar, het eerste nieuws van toen Daniel nog betrokken was is alweer meer dan 9 jaar geleden. Ze zijn echter lang niet al die tijd bezig gebleven. Ymte heeft de oranje DF4 (van het filmpje waarmee hij rondjes door zijn tuin crosste) iets van 1000 km gereden en was toen niet tevreden. Het project heeft daarna volgens mij een tijd helemaal stil gelegen. Vorig jaar heb ik een paar keer een nieuwe variant in de werkplaats gezien die er heel veelbelovend uitzag.
Eén van de dingen waar ik ICB juist sterk in vind is het vereenvoudigen van concepten zonder aan functionaliteit of schoonheid in te boeten: Dingen die mooi maar complex zijn net even wat simpeler uitvoeren waardoor ze zowel goedkoper als minder foutgevoelig worden. Het kost tijd om wat goeds te bedenken, maar uiteindelijk komt er wat moois uit dat gebouw daar aan de Koperweg
Eén van de dingen waar ik ICB juist sterk in vind is het vereenvoudigen van concepten zonder aan functionaliteit of schoonheid in te boeten: Dingen die mooi maar complex zijn net even wat simpeler uitvoeren waardoor ze zowel goedkoper als minder foutgevoelig worden. Het kost tijd om wat goeds te bedenken, maar uiteindelijk komt er wat moois uit dat gebouw daar aan de Koperweg

In words of others,
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.
Wisdom blooms, forums unite,
Quoted love takes flight.