, 04:59 PM
(Dit bericht is het laatst bewerkt op , 05:00 PM door Wim -de roetsende.)
Gisteren reed ik naar velomobiel.nl voor een proefrit met de Snoek-L.
Ik heb namelijk een soort van optie op de 'oude' Snoek-L van Jochem, die met die speciale luikjes en assen zodat je een wiel kunt wisselen als je een lekke band hebt.
De Snoek-L is uiteraard een fantastische vm.
Mooi afgewerkt, zeer mooi vormgegeven, schakelt goed, remt goed, stuurt goed. Er is eigenlijk weinig negatiefs te melden.
Ik zou dan de Milan willen inruilen, maar ze willen liever dat ik ‘m zelf verkoop.
Op dit moment stagneert de verkoop van vooral tweedehands vm-en enorm.
Velomobiel.nl heeft er 6 staan. P. de Rond ook zoiets.
Ik ben met de Milan 1x op de zijkant terechtgekomen.
Doet niets af aan de fiets, maar Duitsers kopen graag een vm die schadevrij/netjes is.
Ik ga dus sowieso veel te veel geld afschrijven in te korte tijd, als ik nu de Milan voor een marktconforme prijs ga verkopen.
Vandaar de twijfel. En de Milan rijdt ook nog steeds geweldig. Is alleen aan alle kanten net aan de krappe kant.
Maar ja, als A-J in een kleine Snoek past, dan moet ik eigenlijk niet klagen.
De Snoek original is te klein voor mij en de Snoek-L is eigenlijk te groot. Misschien moet ik wachten op de Snoek-M
Ik heb namelijk een soort van optie op de 'oude' Snoek-L van Jochem, die met die speciale luikjes en assen zodat je een wiel kunt wisselen als je een lekke band hebt.
De Snoek-L is uiteraard een fantastische vm.
Mooi afgewerkt, zeer mooi vormgegeven, schakelt goed, remt goed, stuurt goed. Er is eigenlijk weinig negatiefs te melden.
Ik zou dan de Milan willen inruilen, maar ze willen liever dat ik ‘m zelf verkoop.
Op dit moment stagneert de verkoop van vooral tweedehands vm-en enorm.
Velomobiel.nl heeft er 6 staan. P. de Rond ook zoiets.
Ik ben met de Milan 1x op de zijkant terechtgekomen.
Doet niets af aan de fiets, maar Duitsers kopen graag een vm die schadevrij/netjes is.
Ik ga dus sowieso veel te veel geld afschrijven in te korte tijd, als ik nu de Milan voor een marktconforme prijs ga verkopen.
Vandaar de twijfel. En de Milan rijdt ook nog steeds geweldig. Is alleen aan alle kanten net aan de krappe kant.
Maar ja, als A-J in een kleine Snoek past, dan moet ik eigenlijk niet klagen.
De Snoek original is te klein voor mij en de Snoek-L is eigenlijk te groot. Misschien moet ik wachten op de Snoek-M

Wim -de roetsende
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282
Thys 209 Rowingbike - Milan SL MK7 - M5 CHR - DF 282