, 11:48 AM
(, 11:23 AM)Wim -de roetsende schreef:(, 11:15 AM)liggende daan schreef: Wie weet wordt dit makkelijker met een voor iedereen (online) bereikbare inventarisatie van alle moois ;-)
Dat zou echt geweldig zijn.
Sowieso alvast bedankt voor het feit dat je hierover bent begonnen en blijkbaar mee aan de slag wilt gaan.
Wat is jouw motivatie om hieraan te beginnen?
Mijn interesse voor ligfietsen is pas een jaar of 4 'oud'; wel toevalligerwijs gestart met een M5 (oke; ik woon in Middelburg..)
Voor onderdelen kwam ik al snel bij Bram uit, en als je daar rondkijkt is dat natuurlijk het walhalla als je iets (M5's) zoekt.
Momenteel is Bram vooral bezig met z'n kunstenaarschap in Noorwegen. M5 is in die zin een deels afgesloten hoofdstuk, ware het niet dat er nog zoveel onderdelen op een blije eigenaar liggen te wachten/verstoffen in Middelburg.
Daarover pratende bij het 'samenstellen' van mijn M5- tandem-frame, zag ik diverse onderdelen liggen die hier op het forum weleens voorbij komen als 'gevraagd / gezocht'.
Een (online / website) inventarisatie zou voor iedere M5-fan de mogelijkheid bieden om iig te weten te komen of er in Middelburg nog dat specifieke onderdeel aanwezig is. Voor Bram is deze exercitie niet opportuun omdat hij voornamelijk met z'n andere passie bezig wil zijn.
Ik heb hem mijn hulp aangeboden en we gaan eens kijken of we elkaar daarin kunnen vinden.. wordt vervolgd hopelijk !