Ik vind dat leren ligfietsen onderdeel moet worden van het lager onderwijs. Hoeven al die verwende koters niet aan de fatbike of aan een e-bike als ze onverhoopt toch een paar km naar school moeten fietsen. Bovendien leert de jeugd dan ook gelijk dat ze even dr handje moeten uitsteken of achterom moeten kijken als ze plots willen afslaan of besluiten 2-3 breed naast elkaar te gaan fietsen.
Alleen verzuipen ze nog steeds als ze niet kunnen zwemmen. Mja, misschien moeten de ouders dan zelf maar dr verantwoording nemen en dr koters op zwemles zetten en wel zo snel mogelijk. Ik kan dit alleen maar typen dankzij een alerte buurman namelijk die mij als kleutertje/peutertje van de verdrinkingsdood heeft gered.
Alleen verzuipen ze nog steeds als ze niet kunnen zwemmen. Mja, misschien moeten de ouders dan zelf maar dr verantwoording nemen en dr koters op zwemles zetten en wel zo snel mogelijk. Ik kan dit alleen maar typen dankzij een alerte buurman namelijk die mij als kleutertje/peutertje van de verdrinkingsdood heeft gered.