Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trisled's nieuwste
#7
(05-Aug-2025, 11:16 PM)Gideonaut schreef: Ik vind die velo's onwijs prachtig, ook de kleur van die trike trouwens! Maar dit zijn puur fietsen voor op de racebaan of de houten donut.

Helemaal mee eens, ik zou bij mij in de buurt niet eens weten waar ik ermee zou kunnen/willen rijden. Er zijn hier vlakbij wel enkele stukjes prachtig asfalt, maar die zijn niet lang (genoeg). 

Wat niet wegneemt dat ik er dolgraag wel eens mee zou willen rijden  Big Grin
Hase Kettwiesel (2004) - Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Azub Tricon GR - Snoek L #35
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 04-Aug-2025, 09:26 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 10:31 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 04-Aug-2025, 04:22 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 04-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:18 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:49 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:16 PM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 07-Aug-2025, 09:48 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 08-Aug-2025, 10:52 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 10:55 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2025, 12:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 12:40 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Snoek043 - 08-Aug-2025, 12:58 PM
RE: Trisled's nieuwste - door datakneder - 08-Aug-2025, 01:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Willeke_IGKT - 08-Aug-2025, 03:20 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 02:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 08-Aug-2025, 02:21 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hardloper - 08-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 03:06 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 09-Aug-2025, 01:16 AM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 03-Oct-2025, 10:08 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:36 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 03-Oct-2025, 05:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:08 PM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 03:03 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 22-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:24 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 04:03 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 04:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM