|
Trisled's nieuwste
|
Berichten: 468
Topics: 25
Lid sinds: Mar 2024
Bedankt: 2112
1193 x bedankt in 462 berichten
(07-Aug-2025, 12:49 PM)365cycle schreef: (05-Aug-2025, 10:18 PM)Jeroen S schreef: Of ik me met zo'n ding in het Nederlandse verkeer zou wagen? Tja, dat weet ik eigenlijk ook niet. Maar cool is het wel. In je Milan zit je niet veel hoger
Wel rechterop toch?
|
| Berichten in dit topic |
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
|
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
|
|
Welkom
|
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.
|
|