Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trisled's nieuwste
#10
Ja, wel wat rechter. Dit is echt wel heel laag. 355 wieltjes plus 2x 40mm band zeg maar 44 cm als hoogste punt van het achterwiel en daar ligt je hoofd dan op. In de Milan steekt mijn hoofd ook net boven het achterwiel uit maar dat is 559+ 2x30mm. Dat is 62cm. De GT is 88 cm op het hoogste plekje.

Naast de hoogte komt ook het gebrek aan vering en de mogelijk toch wat grotere draaicirkel er nog bij, echt breed is ie ook niet.

Lowracer of velomobiel maakt in hoogte ook niet zo veel, maar je merkt het wel. Dit is dan nog een stapje lager.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 04-Aug-2025, 09:26 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 10:31 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 04-Aug-2025, 04:22 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 04-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:18 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:49 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:16 PM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 07-Aug-2025, 09:48 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 08-Aug-2025, 10:52 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 10:55 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2025, 12:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 12:40 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Snoek043 - 08-Aug-2025, 12:58 PM
RE: Trisled's nieuwste - door datakneder - 08-Aug-2025, 01:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Willeke_IGKT - 08-Aug-2025, 03:20 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 02:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 08-Aug-2025, 02:21 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hardloper - 08-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 03:06 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 09-Aug-2025, 01:16 AM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 03-Oct-2025, 10:08 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:36 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 03-Oct-2025, 05:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:08 PM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 03:03 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 22-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:24 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 04:03 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 04:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM