Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trisled's nieuwste
#18
(08-Aug-2025, 02:21 PM)365cycle schreef:
(08-Aug-2025, 10:55 AM)Hoekie schreef: Zeker rechterop. In ieder geval de mogelijkheid daar toe zonder aero verlies.
Ik zit/lig in een Bülk ongeveer gelijk als ik deed in de QV.
Ook dat denk ik niet, want de neus van de QV is flink hoger. De QV is heel beperkend qua zithoogte, want je moet over de neus kijken maar ook onder de lange kap blijven.
In de Bülk lig je flink lager, zelfs als je er zoals ik destijds maar net in past.

De verwarring is hoger/lager of vlakker/rechter op.
Verwarring over net over de rand van de moterkap kijken of net onder de rand van het instapgat passen is er nog een.

Je bedoelt - juist als je er net als jou - net in past. Als je ook net onder de rand van het instapgat zit, zit je, als je langer bent, automatisch als maximum, vlakker in een lagere velo.

Ik heb exact dezelfde stoel als in de QV en de stoel staat onder dezelfde hoek als bij mijn (standaard) QV. Stoel iets vlakker of rechter op kan ik heel goed voelen; iets te recht op en ik krijg een harde kont.

Hoogte verschil komt dan door hoogte onderste bevestiging stoel en hoogte velo. Het eerste is denk ik gelijk met de QV en de tweede staat de Bülk denk ik iets hoger; de diepere hakbulten raken geen enkele drempel.

Waar het naar mijn gevoel om gaat in de vergelijking met de Trisled, is hoogte hoofd. En daarvan, kan het niet meten, is die bij de QV en Bülk bij mijn lichaams bovenlengte ongeveer gelijk. En dus bij de Bülk/Milan duidelijk hoger dan bij deze Trisled. De hoogte kont zal inderdaad niet zo veel verschillen.

PS Misschien l*l ik wel uit mijn nek. Ik kan in ieder geval onder dezelfde hoek zitten als in de QV (in exact dezelfde stoel) En daarmee ben ik blij na de 'horror verhalen' dat je in een Bülk/Milan zoveel vlakker zit/ligt.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 04-Aug-2025, 09:26 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 10:31 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 04-Aug-2025, 04:22 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 04-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:18 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:49 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:16 PM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 07-Aug-2025, 09:48 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 08-Aug-2025, 10:52 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 10:55 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2025, 12:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 12:40 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Snoek043 - 08-Aug-2025, 12:58 PM
RE: Trisled's nieuwste - door datakneder - 08-Aug-2025, 01:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Willeke_IGKT - 08-Aug-2025, 03:20 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 02:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 08-Aug-2025, 02:21 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hardloper - 08-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 03:06 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 09-Aug-2025, 01:16 AM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 03-Oct-2025, 10:08 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:36 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 03-Oct-2025, 05:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:08 PM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 03:03 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 22-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:24 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 04:03 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 04:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM