Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trisled's nieuwste
#20
(08-Aug-2025, 02:21 PM)365cycle schreef: Ook dat denk ik niet, want de neus van de QV is flink hoger. De QV is heel beperkend qua zithoogte, want je moet over de neus kijken maar ook onder de lange kap blijven.
In de Bülk lig je flink lager, zelfs als je er zoals ik destijds maar net in past.

Dat deze fiets nóg lager is hebben jullie zeker gelijk in.

Een poosje terug heb ik de afstelling van het stoeltje aangepast, nou ik vind dat mijn zit houding er veel op verbeterd is. Maar tja met mijn 1,71 meter ben ik ook niet zo groot.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT


Berichten in dit topic
Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 04-Aug-2025, 09:26 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 10:31 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 04-Aug-2025, 04:22 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 04-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:18 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:49 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:16 PM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 07-Aug-2025, 09:48 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 08-Aug-2025, 10:52 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 10:55 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2025, 12:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 12:40 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Snoek043 - 08-Aug-2025, 12:58 PM
RE: Trisled's nieuwste - door datakneder - 08-Aug-2025, 01:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Willeke_IGKT - 08-Aug-2025, 03:20 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 02:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 08-Aug-2025, 02:21 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hardloper - 08-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 03:06 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 09-Aug-2025, 01:16 AM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 03-Oct-2025, 10:08 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:36 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 03-Oct-2025, 05:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:08 PM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 03:03 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 22-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:24 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 04:03 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 04:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM