Maar dat kan toch nooit het oorspronkelijke ontwerp zijn??
Maar wel een mooie deal voor 2 custom gedraaide asjes. Zal wel in de pot van de zomer BBQ zijn gegaan gok ik zo haha.
Ja dat effect is zelfversterkend, want dan bellen ze eens iemand... wordt er niet opgenomen.
En dat is weer ingegeven door hoe scholen tegenwoordig functioneren waar steeds meer afhangt van allerlei werkstukken die gemaakt kunnen worden zonder tijdsdruk, in tegenstelling tot schriftelijke en mondelinge tentamens.
Maar wel een mooie deal voor 2 custom gedraaide asjes. Zal wel in de pot van de zomer BBQ zijn gegaan gok ik zo haha.
(22-Jul-2025, 08:36 PM)Wim -de roetsende schreef:(22-Jul-2025, 06:55 PM)365cycle schreef:(22-Jul-2025, 06:16 PM)Wim -de roetsende schreef: Een beller is snellerTenzij er niet opgenomen wordt
Klopt, maar ik merk dat veel mensen die wat jonger zijn dan ik lijden aan een soort 'bel-angst'.
Dat merk ik trouwens niet alleen: https://npo.nl/npo3/3vraagt/bijna-de-hel...ndigs-doen
Dus ze appen en ze mailen. En ze wachten op een reactie.
Ik bel, het gaan dan vooral over bedrijven, en heb vaak snel een antwoord.
Ja dat effect is zelfversterkend, want dan bellen ze eens iemand... wordt er niet opgenomen.
NOS schreef:Een deelnemer schrijft: “Ik ben bang dat ik fouten maak. Ik heb geen tijd om over antwoorden na te denken en om na te denken over wat anderen gezegd hebben.
En dat is weer ingegeven door hoe scholen tegenwoordig functioneren waar steeds meer afhangt van allerlei werkstukken die gemaakt kunnen worden zonder tijdsdruk, in tegenstelling tot schriftelijke en mondelinge tentamens.