Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Suggesties doorrijroute naar Dronten
(, 08:04 PM)datakneder schreef:
(, 07:53 PM)Hardloper schreef: SnoekL#35 ken je ook de Turnhoutsebaan in Goirle? En dan vooral het verlengde ervan bij jullie in Vlaanderen.
Deze is naar mijn idee wel ruim genoeg, bovenstaande foto zal daar gemaakt zijn volgens mijn herrinnering.
Ja op die plek best redelijk, maar de rest tot Ravels niet echt geweldig. Toen ik vanuit hier naar Ravels fietste heb ik ook de doorsteek bij Hilvarenbeek-Poppel genomen.
Daarentegen, als je toch al in Poppel staat is het wellicht niet zo erg. Ik moest natuurlijk vooral naar het oosten. Maar Dronten is het noorden, dan zou ik ook de turnhoutsebaan naar Goirle Tilburg nemen.

@Snoek#L35 Ik heb al jarenlang niet de Rijsweg N65 (Tilburg-Den Bosch) met de fiets genomen. In mijn geheugen is het zeker geen geweldig fietspad, maar wel te doen. Ik rijd wel regelmatig er met de auto overheen en heb niets gezien van werkzaamheden aan het fietspad. Dat zal dus nog steeds van dezelfde kwaliteit zijn. Maar dit is ook meteen het probleem van routes voor andere mensen maken. Ik lever graag iets aan wegkwaliteit in voor minder bochten, maar een ander kan zomaar het andere prefereren.

Op de plaats van de foto is het fietspad idd afgescheiden van de rijbaan en idd prima richting Nederland. Maar naar Poppel loopt nog een heel stuk "fietspad" tussen 2 streepjeslijnen vlak naast de rijbaan en daar is het met 2 gewone fietsen kruisen al riskant. Dat stuk fietspad verleggen en ook afgescheiden maken staat al 'n paar jaar op de planning. Momenteel lopen er bezwaarprocedures voor de onteigening door bewoners en totdat dat rond is, komt dat er dus niet. Ik fiets daar zo weinig mogelijk over (eiglijk alleen richting Nederland als het écht niet anders kan).

(6 uren geleden)Niels van der Wal schreef: Als je via Vianen en de Stichtse brug naar Dronten wilt fietsen, en je wil stad Utrecht vermijden, dan kun je het beste tussen Utrecht en Houten door. De Waijensedijk gaat onder de A27 door en is de beste weg die je kan gebruiken hiervoor. Die kun je in je routeplanner zetten?
Vanaf hier fiets je door Bunnik, Zeist en Soesterberg naar Eemnes. Daar zijn heel veel mogelijkheden voor.
Veel fietsplezier,

Niels, uitgewaaid, van der Wal

Ik neem het mee voor de berekening van de weg terug van Dronten naar huis  Wink
Rans Stratus XP - Raptobike Lowracer - Rans Zenetik Pro - Rans Alterra 29 - Hase Kettwiesel (2020) - Azub Tricon 26 - Snoek L #35
Antwoord }
Bedankt door: Willeke_IGKT , Hardloper

Berichten in dit topic
Suggesties doorrijroute naar Dronten - door SnoekL#35 - 18-Aug-2025, 11:17 AM
RE: Suggesties doorrijroute naar Dronten - door Thijs OO - 19-Aug-2025, 09:26 PM
RE: Suggesties doorrijroute naar Dronten - door SnoekL#35 - 4 uren geleden

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:

Wachtwoord:

Nieuwe berichten
Als je de route Stic...Niels van der Wal — 04:34 PM
Ben Parke gaat naar Dronten
Als ik een lange toc...blokdoorn — 04:28 PM
SnoekL#35 ken je...SnoekL#35 — 12:44 PM
Of dat een bet...Niels van der Wal — 11:25 AM
Ben Parke gaat naar Dronten