4 uren geleden
Ik denk dat het draait om de ervaring die je je klant wilt meegeven. Natuurlijk is het ideaal om verspilling te voorkomen, maar er is ook de kwestie van prestaties, en daarom kiezen velen van ons voor een velomobiel. Om het voorbeeld van mijn banden te gebruiken: omdat de band zo oud en gebarsten was, rolde hij slecht en was de snelheid niet erg hoog. Iemand met weinig ervaring in het optimaliseren van een fiets zou er zomaar van uit kunnen gaan dat de QV erg traag is, terwijl hij in werkelijkheid gewoon nieuwe banden nodig had. Ergens moet er een punt zijn waarop je zegt: ja, er zit nog leven in dit onderdeel, maar presteert het op een geschikt niveau, of belemmert het de prestaties van de velomobiel.
Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over hun service. Ik heb een hoop reservebanden en zou sowieso een set gloednieuwe Urbans vervangen hebben door POSR, dus het is maar goed dat de oude Urbans op de QV zijn blijven zitten.
Voor de duidelijkheid: ik klaag niet over hun service. Ik heb een hoop reservebanden en zou sowieso een set gloednieuwe Urbans vervangen hebben door POSR, dus het is maar goed dat de oude Urbans op de QV zijn blijven zitten.