8 uren geleden
Daar merk je dan toch wel dat de Bülk een stukje korter is. De wat plattere neus geeft ook iets minder ruimte. Ik vermoed dat de bakjes voor de wielkasten in de Milan GT toch wel zeer vergelijkbaar zijn met wat er in de Bülk zit. Ik kan daar bij kampeer tripjes veel meer in kwijt als jij beschrijft. Ik stop mijn 3x3 tarp, het 2x2 grondzeil en zo'n Action Poncho er makkelijk in. Ik laat ook nog wel eens wat dingen over het randje steken. Een paar Crocs b.v. Maar het hangt ook erg van het volume af, zo'n flodderponcho is inderdaad veel kleiner als mijn regenjas, een gevoerd fleecevest of fleecejas en hij zit inderdaad redelijk vol.
Ik denk dat er wel iets te maken is van dat plekje vooraan, maar niet voor een hele boodschappentas. Er past wel veel in de velomobiel, maar vooral in kleine losse porties. al het extra pakwerk dat dit met zich mee brengt en dat net voor mij meestal maar een paar km naar de supermarkt is, maakt dat ik dat liever met de rechtopfiets met losse tassen doe. Die kunnen mee de winkel in en dat scheelt een boel tijd met pakken.
Ik denk dat er wel iets te maken is van dat plekje vooraan, maar niet voor een hele boodschappentas. Er past wel veel in de velomobiel, maar vooral in kleine losse porties. al het extra pakwerk dat dit met zich mee brengt en dat net voor mij meestal maar een paar km naar de supermarkt is, maakt dat ik dat liever met de rechtopfiets met losse tassen doe. Die kunnen mee de winkel in en dat scheelt een boel tijd met pakken.