3 uren geleden
Dat lijkt mij een goede uitgangspositie om te gaan lobbyen voor de ligfietsbelangen.
[/quote]
Driewielers en fietsgoten lijkt me het lobbyen waard.
Boogstralen ook.
En de plek van drukknopjes voor een stoplicht.....
Niels, etc. van der Wal
[/quote]Als je toch bezig bent met die drukknopjes, zo'n mini versie van het stoplicht op ooghoogte is ook niet verkeerd, nu krijg ik vaak een verrekte nek van het omhoog kijken en met een beetje pech zie je dan nog niets door de zon. Mijn gemeente daar eens op aangesproken en die gaven dus geen thuis, te duur, hoezo? Voor die auto wordt alles geregeld, voor de fietser soms en voor de voetganger helemaal niks. Maar soms vraag ik me af of ze wel eens nadenken bij die openbare voorzieningen. In Alkmaar was vroeger vlak bij het station een looppad voor blinden, dat is een stoep waar een tegel inzit met een ribbeltje. Bij een bocht naar het station toe hadden ze precies in die ribbel lijn een forse lantaarnpaal geplaatst. Hoe verzin je dat? Ik heb ze maar voorgehouden dat de gemeente aansprakelijk is voor schade in dit soort situaties. Week later was het verholpen, dus het kan wel. Waarom dan lig fietsers geen gehoor krijgen is mij niet duidelijk.
e-Orca 0099, ICE Adventure HD