2 uren geleden
Nou, ervaring van vandaag: moest in Utrecht centrum zijn. Naar De Knoop toe. Keurige medewerker: nee meneer, alles is vol voor bakfietsen. Geen plek meer voor u. Nou, op naar Stationsplein dan. Helaas, verboden voor bakfietsen en een trap naar beneden.
Pff, dan maar de locatie waar ik moest zijn bekijken. Ah, naast het gebouw staat een motorfiets met daarachter een keurige plek voor de DF. Ernaast een gekruist vlak voor het laden en lossen van deelfietsen. Ik sta keurig uit de weg. Aan de slag.
Bij terugkomst… DF verdwenen. Logica eerst. Diefstal onwaarschijnlijk. Weggesleept? Site van gemeente bezoeken… ja dus. Met het OV naar de opslag, 27 Euro betalen en uiteindelijk veel later dan gepland thuis.
Moraal: niet ergens neerzetten.
Ik ga nog wel in bezwaar etc, maar voorlopig moet je het eerst zelf oplossen….
Pff, dan maar de locatie waar ik moest zijn bekijken. Ah, naast het gebouw staat een motorfiets met daarachter een keurige plek voor de DF. Ernaast een gekruist vlak voor het laden en lossen van deelfietsen. Ik sta keurig uit de weg. Aan de slag.
Bij terugkomst… DF verdwenen. Logica eerst. Diefstal onwaarschijnlijk. Weggesleept? Site van gemeente bezoeken… ja dus. Met het OV naar de opslag, 27 Euro betalen en uiteindelijk veel later dan gepland thuis.
Moraal: niet ergens neerzetten.
Ik ga nog wel in bezwaar etc, maar voorlopig moet je het eerst zelf oplossen….