Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
LOL
#85
(12-Oct-2025, 07:40 PM)Fietsbennie schreef: Dat pontje komt me bekend voor...
En mij die opal met zwarte SL, van foto's. Big Grin  Alleen de engine heb ik ooit in het echt gezien.
Geduld en respect voor de medemens is een schone zaak.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
LOL - door Wim -de roetsende - 10-Apr-2017, 10:54 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 28-Feb-2018, 05:55 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2021, 07:30 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Jul-2021, 08:26 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 30-Dec-2021, 02:51 PM
RE: LOL - door Roepers - 31-Dec-2021, 07:14 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 31-Dec-2021, 10:20 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 03-Apr-2023, 06:14 PM
RE: LOL - door 365cycle - 04-Apr-2023, 11:09 AM
RE: LOL - door Frutsel - 04-Apr-2023, 11:31 AM
RE: LOL - door 365cycle - 04-Apr-2023, 11:44 AM
RE: LOL - door Frutsel - 04-Apr-2023, 12:25 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Apr-2023, 07:16 PM
RE: LOL - door 365cycle - 05-Apr-2023, 12:19 AM
RE: LOL - door Bacchus - 05-Apr-2023, 02:59 PM
RE: LOL - door Frutsel - 04-Apr-2023, 10:57 AM
RE: LOL - door Roepers - 04-Apr-2023, 11:37 AM
RE: LOL - door Frutsel - 05-Apr-2023, 10:38 AM
RE: LOL - door 365cycle - 06-Apr-2023, 11:37 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2023, 04:03 PM
RE: LOL - door Josligfiets - 02-Jun-2023, 06:48 PM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 02-Jun-2023, 07:55 PM
RE: LOL - door Hardloper - 02-Jun-2023, 09:30 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 02-Jun-2023, 10:18 PM
RE: LOL - door Bacchus - 02-Jun-2023, 10:47 PM
RE: LOL - door Roepers - 03-Jun-2023, 07:45 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Jun-2023, 06:33 PM
RE: LOL - door Josligfiets - 04-Jun-2023, 09:06 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2023, 12:41 PM
RE: LOL - door ZoefZoef - 06-Aug-2023, 01:04 PM
RE: LOL - door Frutsel - 06-Aug-2023, 02:12 PM
RE: LOL - door GertBr - 06-Aug-2023, 03:22 PM
RE: LOL - door Atrike - 06-Aug-2023, 03:44 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2023, 04:29 PM
RE: LOL - door Hardloper - 06-Aug-2023, 05:57 PM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 06-Aug-2023, 06:03 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 06-Aug-2023, 06:16 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 01-Oct-2023, 08:21 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2024, 09:34 PM
RE: LOL - door Jeroen S - 05-Aug-2024, 05:52 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2024, 06:08 AM
RE: LOL - door Atrike - 04-Sep-2024, 08:55 AM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 04-Sep-2024, 06:17 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2024, 06:11 PM
RE: LOL - door Hardloper - 04-Sep-2024, 10:53 AM
RE: LOL - door Hoekie - 04-Sep-2024, 06:09 PM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 04-Sep-2024, 06:33 PM
RE: LOL - door Hardloper - 04-Sep-2024, 06:37 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2024, 07:30 PM
RE: LOL - door Atrike - 05-Sep-2024, 09:13 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 05-Sep-2024, 06:48 PM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 04-Sep-2024, 07:58 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 04-Sep-2024, 08:25 PM
RE: LOL - door Jeroen S - 05-Sep-2024, 08:07 AM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2024, 09:34 AM
RE: LOL - door Willeke_IGKT - 05-Sep-2024, 07:45 PM
RE: LOL - door Jeroen S - 06-Sep-2024, 09:50 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 03-Nov-2024, 05:42 PM
RE: LOL - door Heijboer156 - 03-Nov-2024, 08:56 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 03-Nov-2024, 09:46 PM
RE: LOL - door Bob Hagendijk - 03-Nov-2024, 07:50 PM
RE: LOL - door Atrike - 04-Nov-2024, 11:57 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 09-Mar-2025, 10:44 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2025, 07:17 AM
RE: LOL - door Lig-hen - 13-Mar-2025, 02:15 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 13-Mar-2025, 08:19 PM
RE: LOL - door Fietsbennie - 13-Mar-2025, 03:39 PM
RE: LOL - door Lig-hen - 13-Mar-2025, 10:26 PM
RE: LOL - door Jeroen S - 15-Mar-2025, 11:18 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 11-Apr-2025, 06:45 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 12-Apr-2025, 04:31 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 13-Apr-2025, 06:43 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 10-May-2025, 03:41 PM
RE: LOL - door Lopopodium - 10-May-2025, 04:34 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 10-May-2025, 04:44 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 13-Sep-2025, 03:20 PM
RE: LOL - door Frutsel - 13-Sep-2025, 04:20 PM
RE: LOL - door gideon - 13-Sep-2025, 04:33 PM
RE: LOL - door Niels van der Wal - 13-Sep-2025, 05:42 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 13-Sep-2025, 05:56 PM
RE: LOL - door Atrike - 14-Sep-2025, 11:26 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 11-Oct-2025, 03:56 PM
RE: LOL - door Atrike - 12-Oct-2025, 04:50 PM
RE: LOL - door Fietsbennie - 12-Oct-2025, 07:40 PM
RE: LOL - door Hardloper - 12-Oct-2025, 08:22 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 08-Nov-2025, 05:29 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 29-Dec-2025, 10:36 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 01-Feb-2026, 03:52 PM
RE: LOL - door LigfietsWilsum - 01-Feb-2026, 03:57 PM
RE: LOL - door Bob Hagendijk - 01-Feb-2026, 11:37 PM
RE: LOL - door LigfietsWilsum - 02-Feb-2026, 05:54 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 02-Feb-2026, 07:22 AM
RE: LOL - door Atrike - 02-Feb-2026, 11:28 AM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 14-Feb-2026, 06:34 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 01-Mar-2026, 05:55 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 05-Apr-2026, 09:53 PM
RE: LOL - door Hardloper - 06-Apr-2026, 01:29 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 06-Apr-2026, 02:41 PM
RE: LOL - door Hoekie - 06-Apr-2026, 11:52 AM
RE: LOL - door Fietsbennie - 06-Apr-2026, 07:29 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 10-May-2026, 12:05 PM
RE: LOL - door Wim -de roetsende - 14-Jun-2026, 07:31 PM
RE: LOL - door Bob Hagendijk - 15-Jun-2026, 12:17 AM
RE: LOL - door Bobslee - 14-Jun-2026, 11:11 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen:
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Milan 4.2
Anonimised by Milan ...365cycle — 01:41 PM
Milan 4.2
Even kijken of dit w...Arend-Jan — 10:37 AM
Medeliggers onderweg
In een tochtje van 1...Lopopodium — 11:27 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Niels van der Wal — 09:13 PM
Kilometer topic
Na mijn retourtje Cl...TimSch — 07:49 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet ni...Bobslee — 07:26 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de teru...Willeke_IGKT — 07:18 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de terugr...Hoekie — 05:54 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Gezien ik buiten nie...Gideonaut — 05:26 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet...Wim -de roetsende — 05:24 PM
Milan 4.2
Nu wel te zien en di...Willeke_IGKT — 04:05 PM
Milan 4.2
Bedankt, weet niet w...Arend-Jan — 03:29 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje...Willeke_IGKT — 02:49 PM
Kilometer topic
Je rijdt ineens ser...Willeke_IGKT — 02:34 PM
Milan 4.2
Leuk lamineerklusje....Arend-Jan — 01:46 PM
Kilometer topic
Mei was een maand me...Bobslee — 12:43 PM
Kilometer topic
Op zaterdag is er ...Hardloper — 12:20 PM