7 uren geleden
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 5 uren geleden door Willeke_IGKT.)
Ik had in de Strada het stoeltje zo hoog mogelijk en er dan drie dubbellaags ventisit kussens op en nog een extra 2 cm rubber kussentje onder mijn zitbotten. Ik kon daarmee goed genoeg over de kap heen kijken maar bochten met vaart was hopen dat ie niet omgaat.
In de Quest zat ik ook naar verhouding hoog, met een hoop vulling tussen de stoel steun en de stoel.
Nu ik in de B4M wel laag zit merk ik hoeveel beter het past.
Ik geef Ben gelijk, het is beter een fiets te kopen waar je het gevoel heb dat je er goed in past.
Helaas denken de meeste ontwerpers van velomobielen dat kleinere mensen in grote fietsen passen en de laatste kleine fietsen van de oudere generatie zijn nu alleen nog tweedehands te koop.
In de Quest zat ik ook naar verhouding hoog, met een hoop vulling tussen de stoel steun en de stoel.
Nu ik in de B4M wel laag zit merk ik hoeveel beter het past.
Ik geef Ben gelijk, het is beter een fiets te kopen waar je het gevoel heb dat je er goed in past.
Helaas denken de meeste ontwerpers van velomobielen dat kleinere mensen in grote fietsen passen en de laatste kleine fietsen van de oudere generatie zijn nu alleen nog tweedehands te koop.
Voornaamste fietsen: B4M 041 - M5 Cmpct - Whike - Flevo bike, Flevo trike, beide alle wielen 20" en knik-kantel besturing,