, 12:29 AM
Ik vind de Waw eerlijk gezegd ook veeeel fijner liggen dan de DF, en ik had in het begin het omgekeerde, ik zat naar mijn gevoel veel te hoog en te ver naar voren in de DF, dit heb ik deels opgelost door het dikke ventisit te vervangen met de dunne sport variant van de Katanga Waw en het het stoeltje wat lager gezet door het beugeltje achter op de wielkast wat aan te passen.
Maar ook ik ben er achter gekomen dat de DF niet voor mij is. Ik weet nog niet of het 100% komt omdat de XL te groot voor mij is of omdat ik gewoon moeite heb met het instapgat. Maar als de QV echt zoveel hoger is dan is het geen slim idee om er eentje blind te gaan kopen en met hetzelfde probleem te komen zitten. Misschien als VM.nl een QV zonder + in de aanbieding heeft staan dat ik daar een keertje langs ga om te testen.
Maar ook ik ben er achter gekomen dat de DF niet voor mij is. Ik weet nog niet of het 100% komt omdat de XL te groot voor mij is of omdat ik gewoon moeite heb met het instapgat. Maar als de QV echt zoveel hoger is dan is het geen slim idee om er eentje blind te gaan kopen en met hetzelfde probleem te komen zitten. Misschien als VM.nl een QV zonder + in de aanbieding heeft staan dat ik daar een keertje langs ga om te testen.
Velayo #04? | Flevobike Versatile #58? | WAW #15 | DF XL 288? | Raptobike | Whike | ICE Trice QNT | Optima Baron (custom)