Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Trisled's nieuwste
#26
De ketting sleept zo ongeveer over de straat, als ik hiermee in mijn omgeving zou rondrijden, zou ik groeven in de gravel wegen kunnen trekken voor een betere regenwater afvoer.
Dit soort ontwerpen zijn zinloos, er is nauwelijks een markt voor, en roept bij veel mensen een negatief beeld op over het thema , ligfietsen, ontwerpen zouden juist de tegenovergestelde richting uit moeten gaan, gebruiks vriendelijk,  veelzijdig inzetbaar, en veilig in het verkeer, dan spreek je een grotere groep mogelijke kopers aan, mogelijk grotere omzet, dus ook mogelijk lagere prijzen, dat is de enige weg ligfietsen populair te maken, en er voor te zorgen dat de ligfiets een bijdrage levert onze planeet meer groen te maken.
Antwoord }
Bedankt door:


Berichten in dit topic
Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 04-Aug-2025, 09:26 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 04-Aug-2025, 10:31 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 04-Aug-2025, 04:22 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 04-Aug-2025, 10:28 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 05-Aug-2025, 10:18 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 07-Aug-2025, 12:49 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Boyd Maduro - 07-Aug-2025, 02:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Gideonaut - 05-Aug-2025, 11:16 PM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 07-Aug-2025, 09:48 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 08-Aug-2025, 10:52 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 10:55 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 08-Aug-2025, 12:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 12:40 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Snoek043 - 08-Aug-2025, 12:58 PM
RE: Trisled's nieuwste - door datakneder - 08-Aug-2025, 01:13 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Willeke_IGKT - 08-Aug-2025, 03:20 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 02:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 08-Aug-2025, 02:21 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hardloper - 08-Aug-2025, 07:36 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Hoekie - 08-Aug-2025, 03:06 PM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 09-Aug-2025, 01:16 AM
RE: Trisled's nieuwste - door SnoekL#35 - 03-Oct-2025, 10:08 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 03-Oct-2025, 10:36 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 03-Oct-2025, 05:02 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Jeroen S - 04-Oct-2025, 12:08 PM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 03:03 AM
RE: Trisled's nieuwste - door Bob Hagendijk - 22-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door 365cycle - 22-Oct-2025, 02:24 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 08:14 AM
RE: Trisled's nieuwste - door PlantageBohémien - 21-Oct-2025, 04:03 PM
RE: Trisled's nieuwste - door Wim -de roetsende - 21-Oct-2025, 04:47 PM

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)
Welkom
Je moet jezelf aanmelden voor je een bericht kunt plaatsen.

Gebruikersnaam:


Wachtwoord:





Nieuwe berichten
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraar...EnriceV82 — 11:03 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Het maakt uiteraard ...Lopopodium — 10:55 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Welkom op het forum!...Roepers — 09:42 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Ik heb hier in de sc...datakneder — 09:26 AM
Challenge Fujin eerste generatie: risico
Hoi beste ligfietser...EnriceV82 — 09:16 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
... ik het knopje va...LigfietsWilsum — 07:39 AM
Zomercompetitie 2026
Ziet er een beetje j...Lopopodium — 11:30 PM
Zomercompetitie 2026
Schrijf je vooral ...datakneder — 11:20 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Dan ben ik benieuw...Hoekie — 08:37 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Stichtse brug (E...Niels van der Wal — 07:48 PM
Zomercompetitie 2026
Zoals beloofd staat ...Boyd Maduro — 06:09 PM
Moordenaar op een ligfiets?
Voor de nieuwsgierig...Lopopodium — 12:55 PM
Route tips gevraagd: Goes Esonstad
Zo, morgen de te...Hoekie — 12:11 PM
Medeliggers onderweg
Op de heenweg nu ook...Hoekie — 12:05 PM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Het is niet echt goe...melle z — 08:32 AM
Vandaag ben ik blij omdat.....
Alle Baron ligfietse...Jeroen S — 07:46 AM
Moordenaar op een ligfiets?
Gisteravond keken we...TvWijk — 01:34 AM