11 uren geleden
Ja het scheelt erg hoeveel output je als mens zelf levert. Daarom vermeld ik ook de vlakke route. De Varsselder Esch is bij mij het hoogste punt. Wel 16 meter boven NAP, maar ik begin dan ook op ongeveer 12 meter. Rijdt je een flinke brug op, of woon je in een heuvelachtige plaats dan maak je al snel zoveel hoogtemeters dat je output wel omhoog moet om vooruit te komen.
Op warme zomerochtenden rijd ik in korte broek en korte mouwen, en omdat ik steeds rond een uur of 8 van huis ga is het dan meestal toch nog wel koel. Wordt het echt warm en blijft het s'nachts ook warm dan wissel ik ook nog wel naar een open ligger. Als ik hetzelfde traject rijdt als onderdeel van een langere route dan ga ik meestal ook wat harder.
Op warme zomerochtenden rijd ik in korte broek en korte mouwen, en omdat ik steeds rond een uur of 8 van huis ga is het dan meestal toch nog wel koel. Wordt het echt warm en blijft het s'nachts ook warm dan wissel ik ook nog wel naar een open ligger. Als ik hetzelfde traject rijdt als onderdeel van een langere route dan ga ik meestal ook wat harder.